تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 14:49 | نویسنده : Amir

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در شرايطي برگزار شد که کريم باقري نيز پس از روزها غيبت، امروز در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کرد.

به نقل از فارس، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست گهر دورود از ساعت 11:30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد. در تمرين امروز بازيکنان اصلي در ديدار مقابل گهر 35 دقيقه ريکاوري کردند اما بازيکنان ذخيره ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کرده و سپس به سانتر از جناحين، ضربه به گل و سپس فوتبال دسته‌گرمي در نيمه زمين پرداختند.

*در تمرين امروز پسر گل‌محمدي نيز پا به توپ شد.

*آمادگي کلاه‌کج باعث شد تا بارها مورد تشويق کادر فني قرار گيرد.

*کريمي تمرينات اختصاصي خود را دنبال کرد.

*کريم باقري پس از حدود 20 روز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرد. وي ابتدا با بازيکنان به خوش و بش پرداخت و سپس همراه با گل محمدي به گوشه زمين رفت و با علي کريمي درباره وضعيتش به گفت و گو پرداخت. باقري همچنين در جلسه 20 دقيقه‌اي با گل‌محمدي شرکت کرد و سپس تمرين قرمزپوشان را ترک کرد. دقايقي بعد از رفتن باقري، وينگو بگوويچ که چند روزي در تمرينات پرسپوليس به دليل مشکلات مالياتي حضور نداشت به ورزشگاه درفشي‌فر آمد و صحبت‌هايي با گل محمدي داشت.

*در تمرين امروز مهدي مهدوي‌کيا غايب بود.

*کريم باقري پيش از ترک تمرين به کريمي گفت: زودتر برگرد، تو که از همه بيشتر در حال تمرين کردن هستي! که کريمي هم با خنده جواب باقري را داد.

*دروازه‌بان‌ها زير نظر عزيزيان به صورت اختصاصي به تمرين پرداختند.

*سوژه تمرين امروز قرمزپوشان، بخشي‌زاده داور بازي پرسپوليس و گهر بود.

* هواداران اندکي در تمرين امروز حضور داشتند.

*گزارشگران يکي از شبکه‌ها در تمرين امروز قرمزپوشان حضور داشت و در خصوص فيلم هاي سينمايي مورد علاقه آنها با بازيکنان به گفت و گو پرداخت.

*پايان رافت نيز در ابتداي تمرين امروز در ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشت.

*يحيي گل‌محمدي همراه با بازيکنان ذخيره پا به توپ شد.

*حسين ماهيني امروز با گرمکن تيم ملي آلمان در تمرين پرسپوليس حضور داشت.

*پس از تمرين امروز محسن بنگر، قاضي پولادي و نوري با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

*يکي از نکات تمرين امروز، حضور دختر خردسال دو ساله بود که با لباس قرمز آنقدر ايستاد تا با علي کريمي عکس يادگاري بگيرد. وقتي اين دختر بچه کنار کريمي ايستاد عدد 6 را با دستانش نشان داد و با کريمي عکس يادگاري گرفت همين موضوع سوژه اصلي عکاسان در تمرين امروز بود.

البته يک پسر بچه يکساله نيز امروز همراه پدرش از مشهد به تهران آمده بود که با بازيکنان و کادر فني پرسپوليسي‌ها عکس يادگاري گرفت.

*در تمرين امروز پرسپوليس، ماموران راهنمايي و رانندگي نيز حضور داشتند. آنها از انصاري فر مي‌خواستند که زودتر براي پرسپوليس گلزني کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ