بازگشت ترکي به شرط عذرخواهي دايي و قرباني
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | 13:35 | نویسنده : Amir

کناره‌گيري موقت محسن ترکي از داوري با ديگر نشان داد که داوران فوتبال ايران به شدت در انتظار برخورد قاطع انضباطي با کساني هستند که عليه داوري دست به مصاحبه مي‌زنند.

وقتي خبر کناره‌گيري موقت محسن ترکي از داوري منتشر شد، همه نگاه‌ها به سمت مربيان و بازيکنان رفت که اعتراض و توهين عليه داوران به عادت روزمره‌شان تبديل شده است. اين افراد هميشه سعي مي‌کنند با مصاحبه و متاسفانه گاهي اهانت به داوران شکست‌هاي خود را توجيه کنند. وضعيت آن گاه اسف‌بارتر مي‌شود که تيم‌هاي برنده از داور انتقاد مي‌کنند. متاسفانه اين تفکر بين برخي مربيان به غلط جا افتاده است که اگر عليه داوران مصاحبه نکنند، در بازي هفته‌ بعد تيم‌شان، داوري به سود حريف خواهد بود و با اين پيش فرض غلط به خيال خود سعي مي‌کنند پيشگيري کنند.

به نقل از ايسنا ، همين هفته‌ قبل اتفاق ناگوار ديگري در جامعه داوري فوتبال ايران رخ داد. محسن ترکي پس از محمود رفيعي و داود رفعتي، سومين داوري است که به دليل توهين‌هاي اهالي فوتبال از قضاوت کناره‌گيري مي‌کند، هر چند کناره‌گيري ترکي بر خلاف دو نفر قبلي دائمي نيست و صرفا تا زماني است که کميته‌ انضباطي دو نفري را که به او توهين کرده‌اند، جريمه کند. او معتقد است تا زماني که دايي و قرباني به خاطر رفتارشان عذرخواهي نکنند به ميادين باز نخواهد گشت.

انتقاد از کميته‌ انضباطي آن هم از سوي داوران چيز تازه‌اي نيست، همان طور که جلسات مشترک داوران و اعضاي کميته‌ انضباطي هم اتفاقي نيست که بارها نيفتاده باشد. بارها و بارها نشست‌هاي مختلفي با حضور مسئولان کميته‌ داوران و انضباطي برگزار شده که در پايان همه اين جلسات، تصميم گرفته شده که با مصاحبه کنندگان عليه داوري و اهانت کنندگان به داوران برخورد شود، اما به نظر مي‌رسد که نتيجه‌ اين همه جلسه و نشست و سخنراني،‌ خداحافظي رفيعي و رفعتي و کناره‌گيري موقت محسن ترکي است!

ديروز علي دايي در نشست خبري‌اش اعلام کرده بود که او دليل کناره‌گيري ترکي از قضاوت نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ