بازديد باشگاه راه‌آهن ازآکادمي بنفيکا و اسپورتينگ
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 8:26 | نویسنده : Amir

هيات 4 نفره باشگاه راه آهن، به پرتغال،از آکادمي، کمپ تمريني اکادمي و تيمهاي پايه باشگاه بنفيکا بازديد به عمل آوردند.


در اين ديدار بخش‌هاي مختلف کمپ تمرين آکادمي بنفيکا که در زميني بالغ بر 8 هکتار واقع شده، مورد بازديد قرار گرفت.

اين کمپ شامل بخش بدنسازي که مجهز به دستگاهها و امکانات پيشرفته بدنسازي است ، اقامتگاه بازيکنان پايه که بالغ بر 150 بازيکن اکثرا پرتغالي و تعدادي هم از استعدادهاي طراز اول زير 18 سال کشورهاي ديگر است، بخش پزشکي ، زمين‌هاي تمرين مشتمل بر سه زمين چمن طبيعي و دو زمين چمن مصنوعي ، بخش رسانه اي و سالن کنفرانس ، بخش آموزشي و کمک تحصيلي، کتابخانه و نيز رستوران و آشپزخانه آکادمي که غذاي بازيکنان را برابر جدول و برنامه تغذيه تدويني متخصصين تغذيه ورزشي بنفيکا تهيه و سرو مي‌کند و قسمت روانپزشکي و جامعه شناسي ورزشي است که همه اين قسمت ها با دقت توسط مديرعامل، مدير آکادمي، مشاور بين الملل و مدير توسعه فوتبال جوانان باشگاه سورينت(راه آهن) مورد بازديد قرار گرفتند.

در جريان اين بازديد، طي جلسه اي يک و نيم ساعته اقاي فرناندو پينتو مدير اکادمي فوتبال بنفيکا توضيحات لازم درباره اصول، نحوه کار، امکانات، شرايط کار و آموزش و خدمات اکادمي فوتبال باشگاه بنفيکا را تشريح کرد و به سوالات مديرعامل باشگاه سورينت و هيات همراه پاسخ گفت. پس از آن قرارشده است طرفين در زمينه هاي آموزشي، فني و ترانسفر بازيکن و ... تفاهم نامه همکاري امضا کنند.

پس از بازديد از آکادمي باشگاه بنفيکا،هيات 4 نفره باشگاه سورينت(راه آهن) از آکادمي باشگاه اسپورتينگ ليسبون بازديد به عمل آوردند. اين آکادمي درزميني به مساحت 25 هکتار و در حومه ليسبون واقع است. در اين ديدار ملاقاتي بين صادق رئيسي کيا، مدير عامل باشگاه سورينت و ويرجيليو لوپز،مديرآکادمي باشگاه اسپورتينگ ليسبون، صورت گرفت که هيات بازديد کننده باشگاه سورينت، با شرايط کار و چگونگي شناسايي و جذب و پرورش بازيکنان در آکادمي اسپورتينگ که استعدادهاي بزرگي همچون فيگو و رونالدو و ناني را به فوتبال اروپا و جهان معرفي کرده آشنا شد.

چگونگي پرورش استعدادها، ترتيبات و اصول مورد عمل مربيان و آکادمي در اين خصوص و نيز مهندسي خاصي که در احداث مجموعه ورزشي ويژه آکادمي فوتبال و يک کمپ تمرين استاندارد که بايستي مورد توجه قرار گيرد، چگونگي نگهداري چمن و فضاهاي ورزشي، اصول يک برنامه همکاري براي انتقال دانش و تجربيات آکادمي فوتبال اسپورتينگ ليسبون به باشگاه سورينت و برگزاري جلسات و دوره هاي آموزشي لازم در اين خصوص و نيز چگونگي ترانسفر بازيکن از جمله مباحث مطرح در اين جلسه بود.

در هر دو مورد مقرر شد پيش نويس تفاهم نامه مورد نظر مبادله و پس از موافقت هيات مديره طرفين به مرحله اجرا درآيد.

در بعد از ظهر همان روز هيات 4 نفره باشگاه سورينت(راه آهن)، از استاديوم 50 هزار نفري اسپورتينگ ليسبون در شهر ليسبون بازديدي به عمل آورد. دفاتر اداري، فضاهاي تجاري و ورزشي استاديوم مانند فروشگاه ، استخر، زمين چمن وچگونگي نگهداري از آن جزو مراحل اين بازديد بود ضمن اينکه از ترتيبات برگزاري يک مسابقه رسمي در ليگ ملي و ليگ باشگاههاي اروپا اطلاع به عمل آمد.

آشنايي با موزه باشگاه، جايگاه‌هاي تماشاگران، امکانات و شرايط آن و نحوه اسپانسرگيري و نمايش اسپانسرها در مکانها و زمانهاي مختلف در يک استاديوم استاندارد جزو مراحل ديگر اين بازديد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ