دوستانه: منچستر یونایتد 2 - 0 کرو؛ پیروزی با درخشش نانی
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 20:28 | نویسنده : Amir

وینگر پرتغالی یونایتد در اولین نمایش خودش در تور پیش فصل یک بازی بسیار خوب از خودش ارائه داد و در هر نیمه یک گل به ثمر رساند تا بدین ترتیب بازگشت نمانیا ویدیچ به ترکیب شیاطین سرخ برابر تیم کرو الکساندر همراه با پیروزی ۲ بر صفر باشد.

دوستانه: منچستر یونایتد 2 - 0 کرو؛ پیروزی با درخشش نانی

نانی پیش از این در ترکیب یونایتد در تور پیش فصل آسیا و استرالیا قرار نداشت و این بازی اولین بازی او در تور پیش فصل به حساب می‌آید. 

همچنین نمانیا ویدیچ پس از گذراندن دوران مصدومیت همانطور که مویس اعلام کرده بود در این بازی حضور داشت و خط دفاع شیاطین سرخ را مستحکم کرده بود.

یونایتد تنها پس از گذشت ۱۰ دقیقه از بازی از حریف خود پیش افتاد، زمانکه نانی پشت محوطه جریمه توسط مدافعین کرو متوقف شد و داور خطا اعلام کرد و در نهایت نانی خودش پشت توپ رفت و ضربه آزاد تیمش را وارد دروازه کرد.

پس از آن کرو یکی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد و به ناچار متیوس پوگبا تعویض شد.

این بازی اولین بازی آنتونیو والنسیا در تور پیش نیز بود و وینگر کلمبیایی یونایتد پیش از این در تور پیش فصل بازی نکرده بود.

در نیمه دوم بازی کرو چند موقعیت جدی داشت تا دروازه شیاطین سرخ را باز کند که بازیکنان این تیم موفق عمل نکردند و در نهایت این نانی بود که بار دیگر دروازه این تیم را باز کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ